پزشکی

  • ۰
  • ۰
پزشکی در خارج
پزشکی خارج از کشورReviewed by Legal ApplyonFeb 1Rating: 5.0پزشکی خارج از کشور - تحصیل پزشکی در اروپا و امریکا - بهترین کشور برای پزشکیپزشکی خارج از کشور : هرچند که اولین کشورها مانند ایالات متحده امریکا، انگلستان، استرالیا، آلمان و کانادا دانشگاه های بسیار سطح بالایی دارند، تحصیل در چین و بورسیه تحصیلی چین همچنین جزو کشورهای خوبی است که می توان برای آینده درخشان در آن پزشکی خواند.اما سایر کشورها نیز می توانیدانتخاب خوبی برای تحصیل پزشکی در خارج.پزشکی خارج از کشور
  • تحصیل در رشته ی پزشکی در چه کشورهایی وجود دارد؟
  • ادامه تحصیل پزشکی در خارج از کشور به چه صورت است؟

پزشکی رشته ای است که تعداد زیاد افرادی که در این رشته تحصیل می کنند خواهان ادامه تحصیل در پزشکی خارج از کشور هستند. آن ها به دنبال موفقیت های بالاتر و بیشتر در زمینه ی پزشکی می باشند به همین دلیل تصمیم به گذراندن تحصیلات تکمیلی در یک کشور بسیار عالی در این زمینه را می گیرند. در این متن تلاش می شود، چند کشور را تحت بررسی قرار داده شده، تا به این نتیجه دست یابیم که کدام کشور از نظر پزشکی در خارج از کشور بهتر است... پزشکی در خارج از کشور، مزایای زیادی را نیز در بر دارد. برای روشن شدن این نکات متن زیر را همراهی کنید.

تحصیل پزشکی در کشور انگلستان

تحصیل پزشکی در خارج از کشور و در کشور ایده آلی مثل انگلستان، بسیار کارآمد و مفید می باشد. در صورتی که شما در این رشته و برای تصمیم بزرگی مثل پزشکی در خارج از کشور کشوری مناسب را انتخاب کنید این موضوع هم باعث پیشرفت روز افزون شما خواهد شد و هم در آینده ی شغلی و کاری تان تاثیر به سزایی خواهد داشت. پزشکی در انگلستان نسبت به سایر کشور های دیگر، طول مدت کم تری برای تحصیل دارد؛ به این صورت که تحصیلات پزشکی شامل یک دوره ی ۵ ساله است. همچنین اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز بسیار راحت تر از سایر کشور ها است. نکته ی حائز اهمیت این است که در صورتی که شما دارای نمرات بسیار خوب و سوابق تحصیلی عالی باشید در میان دانشجویان این کشور می توانید به راحتی پس از ۳ سال بورسیه تحصیلی این کشور را اخذ نمایید. کشور انگلستان دارای دانشگاه های مورد تایید وزارت ایران می باشد که این مسئله در موضوع پزشکی در خارج از کشور تاثیر به سزایی دارد. همچنین این کشور دارای پیشرفته ترین تجهیزات و متد های بسیار عالی در آموزش پزشکی می باشد. لازم به ذکر است که پس از ۶ ماه اقامت در این کشور به راحتی می توانید از خدمات بیمه و بهداشتی در انگلستان بهره مند شوید.
شما برای تحصیل در این کشور می بایست دوره های GCSE General certificate و یا Secondary education را بگذرانید. پس از گذارندن این دوره ها شما می توانید موفق به تحصیل در رشته های نظیر ژنتیک و علوم ازمایشگاهی و… نیز شوید. پس از آن، شما می توانید درخواست پذیرش از دانشگاه های این کشور دهید.

تحصیل پزشکی در آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان نیز نیازمند تعدادی شروط می باشد که شما برای اخذ پذیرش می بایست آن ها را دارا باشید. این شرایط شامل: گذراندن دوره های کالج به مدت یک سال، دارا بودن مدرک دیپلم با معدل حداقل ۱۸، حداقل سن ۱۹ سال و همچنین دارا بودن مدرک زبان می باشد. در صورتی که فرد کالج را با موفقیت بگذراند، می تواند وارد دانشگاه شود و در غیر این صورت می تواند در دیگر رشته های علوم پایه پزشکی تحصیل نماید.
هزینه ی تحصیل پزشکی در آلمان تقریبا رایگان است. اما تحصیل در برخی دانشگاههای خصوصی آلمان بین ۳۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ یورو می باشد. هزینه های زندگی نیز ۸۰۰۰ یورو در طول سال است.

ادامه تحصیل پزشکی در ایتالیا

کشور ایتالیا جزء کشور های پر طرفدار برای تحصیل پزشکی می باشد. این کشور دوره های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه داده و همچنین هزینه های تحصیلی پایین تری را داراست. برای تحصیل پزشکی در این کشور می بایست در آزمون ورودی شرکت کرده و پس از قبولی بر اساس شرط معدل و سوابق تحصیلی ارزیابی می شوید. هزینه های تحصیلی در حدود ۳۰۰۰ یورو می باشد.
از دیگر کشور های مناسب برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور، می توان به کشور مجارستان، اسلواکی، بنگلادش و … اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی